1926. 09. 04. Pásztó — 1957. 05. 06. Budapest
Foglalkozása a peres iratok szerint: gépkocsivezető
Szegényparaszti családban született. Hat elemit végzett, majd a családi gazdaságban kezdett dolgozni. 1949-ben megnősült, és még ebben az évben behívták katonának. 1951-es leszerelését követően a salgótarjáni 33. sz. Autóközlekedési Vállalatnál lett gépkocsivezető. 1953-ban hatósági közeg elleni erőszak miatt hat hónapra ítélték. 1954 tavaszán szabadult; egy ideig alkalmi munkákból élt, majd 1955-ben visszatért a korábbi munkahelyére.
A forradalomban nem vett részt. Társával, a később vele együtt kivégzett Alapi Lászlóval együtt tejet és tejterméket fuvaroztak a pásztói tejüzemből. (Az élelemtermelésben- és szállításban részt vevőkre nem terjedt ki a sztrájk.) Alapi, miután megtudta, hogy a szovjetek százával deportálják a határon túlra a felkelésben részt vett fiatalokat, december 4-én felvetette, hogy a deportálások megakadályozása érdekében rongálják meg a vasútvonalat. A megvalósításba bevonták Kiss Antalt, Kelemen Károlyt és Tóth Miklóst. 1956. december 5-én a mátraszőlősi kőbányából szerezték meg a robbanóanyagot. Tervük végrehajtására december 8-án az aznapi salgótarjáni vérengzés miatti felháborodásukban szánták el magukat. Geczkó és Kiss – miután meggyőződtek arról, hogy nem jön vonat, és senki sincs a közelben – késő este felrobbantották a Pásztó és Szurdokpüspöki közötti vasúti hidat. A robbantás előtt a forgalmistától megtudakolták, hogy aznap este megy-e arra vonat, majd a robbantás után értesítették a pályamestert, hogy ne engedjen szerelvényt arra a szakaszra, nehogy tragédia történjen. A híd tartóoszlopai súlyosan megrongálódtak, a vasúti közlekedést ezen a vonalon a helyreállításig szüneteltetni kellett. A fel nem használt robbanószert, valamint Tóth Miklós kispuskáját, amelyet Geczkó István rejtett el, az 1957. április 23-án tartott házkutatás során találták meg a rendőrök.